Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Johanna - 22 juni 2012 23:33

Kafé Fikalåren som skulle bli en historia blir nog bara en bild på nogonting som jag har byggt. Det lät väl ändå ganska tråkigt, eller hur? Det blir nog en ny historia iallafall, jag ska bara få en idé först. Jag brukar fundera på hur mina historier ska avslutas eller hur jag tycker att tvprogram skulle ha gjorts. Det kan vara ganska intressant ibland, men oftast är mina idéer inte lika bra som tvprogrammens är.

Hur som helst så tänkte jag bara säga det och godnatt. Här kommer en bild:

 

Är hon inte bara för söt? <3

See you later alligator!

Av Johanna - 22 juni 2012 13:34

Snart ska jag gå ut på våran veranda, sätta mig i en av stolarna och läsa en bok. Arvet från Arn. Sen idag kanske ni får en bild på Kafé Fikalåren, för då kanske jag har byggt det. Igår hade jag 7 besökare, vilket är det mesta jag haft på en dag på hela månaden. Fortsätt att besök min blogg varje dag så blir jag glad!

Detta blev ett kort inlägg, men ändå. Här via den här länken kan ni titta på första avsnittet av en anime (manga serie) som jag börjat titta på: http://www.animeultima.tv/another-episode-1-english-subbed/

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards