Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Det otroliga har hänt...

Av Johanna - 6 juli 2012 19:40

...Älvdalens bio har skaffat 3D! Jag ba WTF?! när jag såg i tidningen att de skulle visa Ice Age 4 i 3D. Helt OTROLIGT! Nu till något annat, jag håller på att skriva en berättelse, inte en sims berättelse, utan en vanlig berättelse. MEN jag kanske ska göra en sims-historia av den sen när den är klar. Dock blir den då på engelska, hehe, jag tycker om att skriva på engelska :)

Nu ska jag spela sims, så hejdå!

PS Ni läsare som jag har kan väl önska lite vad jag ska göra, i typ kommentarerna ;)

See you later alligator!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 december 2014 18:34

Mamma har klippt mitt hår nu och yaaaaaaaaaaas vad bra det blev.   ...

Av Johanna - 29 november 2014 21:00


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Imorgon åker vi omg   Ska hälsa på Birger Sjöberg gymnasiet i Värnersborg på måndag och imorgon åker vi dit. Jag har inte packat än (oopsie) men det kommer nog att gå bra. Troligen. En sak som jag oroar mig...

Av Johanna - 13 oktober 2014 00:15

Såg just på det första avsnittet av Death Note och serien verkar bra. Ja. Hejdå. SKOJAR BARA HAHA *tyst Johanna du är inte rolig*   Andra uppdateringar: i lördags gick jag på promenad och det var jättefint OMG SÅ FINT. Jag kände mig så glad :3 ...

Av Johanna - 7 oktober 2014 22:28

1. Which bands/artist do you own the most albums by?   Jag äger typ inga album, men jag antar 5 Seconds of Summer eftersom att jag köpte deras album ganska nyss.   2. What was the last song you listened to?   "The Ghost of You" av My Chem...

Av Johanna - 7 oktober 2014 22:14


    Snart är det dags för Demon!Dean. För att citera nån person: "Jag har väntat hela mitt liv på detta".   (Jag har SO-prov imorgon och jag vet ej om jag kan) ...

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards