Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna - 29 juni 2012 23:55

Även fast jag har haft den här bloggen sen typ i februari och det är ju en sims-blogg, ändå så har ingen av mina inlägg haft rubriken 'Sims!' någon gång. Det är jättekonstigt och behöver undersökas... inte.

Idag var jag med min bästis, Virre, och vi spelade sims ett tag. Då gjorde jag (med mycket hjälp från Virre) ett sims-jag. Jag är nöjd, inte för att det blev så jätte likt utan för att simmen blev fin. Det blev typ som en jätte försköning av mig, fast jag/vi gjorde mig som undom så... äh, skit samma. Jag vart nöjd iallafall :)

Tyvärr måste jag meddela att det var hemma hos henne vi spelade och alltså har jag ingen bild på "mig" så ni får nöja er med en random bild till.

 

En bild på när jag håller upp mitt Showtime, how exciting... NOT.

See you later alligator!

Av Johanna - 28 juni 2012 12:24

Som rubriken lyder; kommentera om ni hittar den blå fågeln!

 

Under trädet så har jag skrivit någonting!

 

Om ni inte kan läsa det (jag har väldigt slarvig handstil) så står det såhär:

"A tree is history, a tree is always right, a tree is older than us, and has seen every sight.

A tree knows the story from a third person point of view, a tree knows the story and will always tell the truth."

Jag kände mig sugen på att rita och att skriva igår, så... det blev såhär.

Idag och igår replayade jag säkert en låt 100 gånger; Fun - We are young ft. Janelle Monáe

Jag har FASTNAT REJÄLT på den där låten!

See you later alligator!

Av Johanna - 28 juni 2012 11:30

Nu kommer det att bli likadant som i förra delen ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vlad hade tagit Nellie till parken mitt i staden.

 

Det var mitt i natten och han hade lagt henne på en av parkbänkarna. Nellie hade just vaknat.

- VLAD!!! skrek Nellie. Det BRÄNNER!!!

Nellie andades för första gången sen hon vaknat och plötsligt var hon på andra sidan parken.

- Vad har du gjort med mig? frågade Nellie medans hon grät. Vad har jag gjort? sa hon och släppte kroppen hon hade i knät. Tom, tom på liv. Det här hade hon gjort, och hon förstod inte varför.

- Varför har jag gjort det här? Vem är det här? Vem har jag dödat? sa hon mellan tårarna.

- Om du äter klart så har du tekniskt sett inte dödat honom, utan gjort honom odöd. förklarade Vlad.

- JAG HAR SUGIT BLOD FÖR I HELVETE! skrek Nellie och såg ner på sina händer som torkat tårarna. Blod.

- VAD FAN ÄR JAG? skrek Nellie igen.

 

- Som jag sa förut, en vampyr. Du kan inte göra något åt det. Jag är ledsen att jag har gjort det här mot dig. sa Vlad och kramade henne. Nellie föste inte iväg honom, hon förstod att han tröstade henne.

- Varför tog du mig hit? frågade Nellie och tittade sig omkring.

- Du såg vad du gjorde nyss, det kunde ha hänt din mor.

- Så jag kan inte återvända?

- Jo, men det är först när man vaknar som man inte kan stå emot. Jag ska förklara allt för dig senare.

Sen förvandlade Vlad sig till en fladdermus och flög iväg. Nellie förstod absolut ingenting, men sen flög han tillbaka och förvandlade sig till "människa" igen.

- Jag glömde, du vet ju typ ingenting. sa han, sen tog han hennes hand och de började gå iväg mot skogen.

 

De stannade i en glänta där solen bara skickade igenom några få strålar, och de satte sig ner på en sten.

- Nu ska jag förklara allting, Nellie...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad tyckte ni? Lite högre kvalitet på skrivandet än vanliga fall, iallafall. Kommentera, snälla. Jag får typ aldrig kommentarer...

See you later alligator!

Av Johanna - 28 juni 2012 11:01

Är det någon mer än jag som har sett den här reklamen på facebook?

 

Och i så fall, är det någon mer som har märkt att det är en bild från sims 2 i reklamen? Jag klickade på reklamen, bara för skojs skull en gång, och kom in på den här hemsidan:

 

Den har absolut INGENTING att göra med sims! Varför har de då en bild från sims 2 med i deras reklam? Det vet inte jag, men om nån av er har nån idé om varför så får ni ju gärna kommentera! :)

See you later alligator!

Av Johanna - 27 juni 2012 12:20

Igår upptäckte jag att EA hade gjort en trailer till The Sims 3 Diesel Prylpaket. Här är den:

Vad tyckte ni? Kommentera!!!

See you later alligator!

Av Johanna - 27 juni 2012 12:04

Snart kommer del 9 av "Kära dagbok", snart...

Det är helt otroligt, den som haft mest visningar av mina videor på Youtube är den som jag bara gör nåt konstigt med ögonen i. Om ni vill hitta mig där så heter jag lfgtyo       .

Här kommer en radda med videor:


Ni har hört låten typ tusen gånger säkert, men har ni kollat på videon?  ^^^^^^^^^


Och en till låt som ni säkert hört tusen gånger, men har ni sett videon? ^^^^^^^^^^^^


Och där var jag som spelade saxofon. Det lät nog ganska konstigt, när jag spelade alltså, men det är mikrofonens fel.


Kommentera mera!!!!1

See you later alligator!

Av Johanna - 25 juni 2012 12:27

Som ni kanske vet så kommer det ju att komma en ny värld till ts3 som man kan ladda ner från Store som heter Lucky Palms. Jag vet inte så mycket om den, så här kommer ni kunna kolla på live-chatten:

Watch live streaming video from livestream.com" href="http://www.livestream.com/electronicarts?utm_source=lsplayer&utm_medium=embed&utm_campaign=footerlinks">electronicarts at livestream.com
See you later alligator!


Av Johanna - 25 juni 2012 11:54

Nu är det spännande va? Del 9 av "Kära dagbok" kommer snart! Snart kommer också en guide, om ni bara kan önska lite...

Nu vill jag veta, hur många kollar in här dagligen? Hur många följer bloggen? Jag ska sätta upp en omröstning.

Nu kommer ni få se en awsome video, och den är på engelska. Det är en person som heter Curtis Paradi som bor i Kanada och är asbra på att bygga hus:

I den här videon bygger han det slott som jag laddade ner förut och tänkte använda som hus åt Vlads familj.

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards