Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

Death Note

Av Johanna - 13 oktober 2014 00:15

Såg just på det första avsnittet av Death Note och serien verkar bra. Ja. Hejdå.

SKOJAR BARA HAHA *tyst Johanna du är inte rolig*


Andra uppdateringar: i lördags gick jag på promenad och det var jättefint OMG SÅ FINT. Jag kände mig så glad :3 Tog några kort (bl.a. några selfies, whoooops!) och tänker posta några nu OJ MEN GU VAD INTRESSANT JOHANNA JAG TROR JAG SMÄLLER AV:

             

Som sagt, vääääldigt intressant Johanna.

Sov sedan över hos Bea eftersom hon hade börjat spela Spindelharpan, och då vet man att det är illa.


Hejdå människoaktiga saker (jajamensan eller nåt)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 december 2014 18:34

Mamma har klippt mitt hår nu och yaaaaaaaaaaas vad bra det blev.   ...

Av Johanna - 29 november 2014 21:00


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Imorgon åker vi omg   Ska hälsa på Birger Sjöberg gymnasiet i Värnersborg på måndag och imorgon åker vi dit. Jag har inte packat än (oopsie) men det kommer nog att gå bra. Troligen. En sak som jag oroar mig...

Av Johanna - 7 oktober 2014 22:28

1. Which bands/artist do you own the most albums by?   Jag äger typ inga album, men jag antar 5 Seconds of Summer eftersom att jag köpte deras album ganska nyss.   2. What was the last song you listened to?   "The Ghost of You" av My Chem...

Av Johanna - 7 oktober 2014 22:14


    Snart är det dags för Demon!Dean. För att citera nån person: "Jag har väntat hela mitt liv på detta".   (Jag har SO-prov imorgon och jag vet ej om jag kan) ...

Av Johanna - 7 oktober 2014 22:00

Nämen hej! DET VAR LÄNGESEN! Med betoning på längesen. Jag hittade hit. I'VE DONE MY WAITING TWELVE YEARS OF IT IN AZKABAN More like i riktiga livet. 8:an (som jag skulle börja några dagar efter senaste inlägget) var bajs. 9:an, som är läget just n...

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards