Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Johanna - 3 juni 2012 11:29

Jag fattar inte hur jag kunde glömma bort att lägga upp 2 delar av "Kära dagbok" och den där nya historien. Jag måste verkligen skärpa mig. Ska försöka göra typ ett inlägg per dag nu, och då kan "Kära dagbok" och den nya historien komma när som helst. Den nya historien kommer nån gång...

Jag ska berätta en sak som jag vart så himla excited about igår. Det finns en tjej som bor i England som hade lagt ut alla Young Dracula avsnitt som funnits på Youtube (tyvärr har hon tagit bort dem nu, beror väl på upphovsrätt eller något sånt) och jag hittade henne på twitter. Jag har tweetat till henne om vi ska bli vänner på hotmail. Om hon säger ja och ger mig hennes e-post adress så kan vi chatta sen. Hur coolt vore inte det?

Jag meddelar hur det går sen...

Den nya historien som ska komma, den kommer ta ett tag till kan man säga. Jag har inte ens kommit på idèn till den än. Jag önskar att det fanns varulvar! (I sims alltså)

Jag önskar också att det inte skulle bugga när jag försökte göra en värld i Skapa en Värld verktyget. Men inte har det hänt än. Jag vill meddela att jag ska (om jag hinner) göra en ny design för bloggen. 

Här kommer en random bild:

 

Vad dåligt det måste kännas om man blir nominerad till värsta slådespelare!

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards