Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna - 26 juli 2012 19:44

Nu är det så att jag har skaffat en ny blogg, och då ska jag skriva om sims på den istället. Så om det ni vill kolla in min nya blogg så vore jag jätte tacksam: BaffledCarcajou.

Då kommer jag  inte att ta bort den här bloggen, utan jag kommer bara inte att skriva på den. Syns på Baffled Carcajou! :)

See you later alligator!

Av Johanna - 16 juli 2012 23:28

De flesta blogg-inlägg på alla bloggar handlar nog om dålig uppdatering. Jag har väl väl haft typ fem av den typen, hehe.

Skulle bara säga förlåt för dålig uppdatering, innan jag säger något annat alltså :)

Nyss så kom det upp på Hajpa (det är nå där det finns bloggar man kan klicka på, sorry att jag förklarar dåligt) "Kolla in min 1D blogg!" och jag som är värsta geniet trodde att de menade  1 dimension. Ni vet det finns ju 3D, och det står ju typ för 3 dimensioner och jag trodde att det menades typp så. Nu på senare tid (jag har trott att det menades så ett tag; ett långt tag) har jag fattat att 1D menas One Direction och med senare tid menar jag för typ några minuter sen, haha.

Nu till något simsigt; jag ska spela sims från klockan sju på morgonen imorgon tills ungefär tio på morgonen och det blr i 3 timmar i streck. Då blir min utmaning till mig själv att framförallt gå upp (jag är riktigt morgontrött) och att göra minst 3 hus. Jag ska göra den här utmaningen lite längre fram också och då är utmaningen är också till er! Kommentera ungefär lite innan klockan sju på morgonen imorgon på det inlägget som jag kommer att göra (jag kommer ha upp det på morgonen dagen innan) och sen när klockan blir tio så kommer jag att göra ett nytt inlägg som ni kan kommentera hur det gick för er på utmaningen :)

Och här ännu en random bild bara för att bildlösa inlägg är så tråkiga:

 

Man ser ju verkligen inte vad han jobbar med, LOL

Och så kom jag på att jag har inrett ett barnrum:

   

På sims, alltså. Fast det hade ni nog redan fattat :)

See you later alligator!

Av Johanna - 14 juli 2012 11:43

Jo, när vi var i Borlänge i onsdags så åkte vi förbi Mora på vägen hem och då åkte vi in på Mio. Det är ett möbelvaruhus, ifall någon undrar. Efter att vi varit inne där ett tag så var jag helt säker - jag vill ha femton hus. Men det går ju inte... eller? Jo, det går ju på sims! Då kommer det komma många hus upp på bloggen och på exchange när jag är klar :)

Här kommer nån random bild för nu måste jag packa inför att jag ska på badet med Elvira:

 

Det kan bli så himla fail ibland, haha

See you later alligator!

Av Johanna - 10 juli 2012 22:22

Ni kan skippa att checka in bloggen imorgon, för då försäkrar jag er om att jag inte kommer att göra något inlägg. Då kommer jag att vara i Borlänge. Nästa inlägg kommer troligen typ på torsdag eller nåt. Så gör er inte besväret att checka in bloggen imorgon. Men om ni vill vara helt säkra på att jag inte luras så kan ni ju checka in bloggen imorgon ändå, för det är ju alltid roligt med besökare :) Nu kommer en random bild (det har blivit mycket såna)     :

 

Kan ni lista ut vad det är?

See you later alligator!

Av Johanna - 7 juli 2012 12:18

Nu menar jag inte att jag ska köpa en dator eller ett DS, utan om jag ska köpa LEGO Batman 2 till dator eller DS. Jag ska nog ha till datorn ändå... Det var allt jag skulle säga! :)  ;) :D

   

See you later alligator!

Av Johanna - 6 juli 2012 19:40

...Älvdalens bio har skaffat 3D! Jag ba WTF?! när jag såg i tidningen att de skulle visa Ice Age 4 i 3D. Helt OTROLIGT! Nu till något annat, jag håller på att skriva en berättelse, inte en sims berättelse, utan en vanlig berättelse. MEN jag kanske ska göra en sims-historia av den sen när den är klar. Dock blir den då på engelska, hehe, jag tycker om att skriva på engelska :)

Nu ska jag spela sims, så hejdå!

PS Ni läsare som jag har kan väl önska lite vad jag ska göra, i typ kommentarerna ;)

See you later alligator!

Av Johanna - 4 juli 2012 20:40

Ska kanske köpa Lego Batman 2 till Nintendo DS Lite, så då får ni höra om det också. Kommer fortfarande skriva om sims såklart :)

Idag var jag i Mora med min bästis (Virre) och vi gjorde det roligaste man kan göra, smyga på folk i affärer. Så prova det nästa gång ni är i t.ex en klädaffär (som H&M, Lindex eller Åhléns) det blir mycket roligare än man tror.

Sen var vi inne på en skoaffär också, vi gömde oss för "kassapersonen" typ halva tiden. Varför? Jo, Virre sa att jag skulle prova en sko och då sa jag att den var för liten och sen skulle jag kasta den till henne (lugn, det var bara typ en toffel) och då tog hon inte emot den utan den kom på golvet. Just då tittade "kassapersonen" på oss och måste ha undrat "Vad fan gör hon?". Därför gömde vi oss typ halva tiden vi var inne där. Sen var vi inne på en lamp affär en gång. Det finns typ 3 rum där inne som det finns lampor man kan kolla på i. Vi gick in i ett av rummen och då föreslog  jag "Ska vi tända alla lampor?" och då började vi med det. Självklart kom hon som satt i kassan in där och förstörde alltihop, och det blev väldigt pinsamt. Och roligheterna tar inte slut där utan när vi var utanför Ica Maxi så satt jag och Virre kvar i deras bil medans hennes mamma och hennes syrra var inne på affären. Jag har en video där jag spelar saxofon, men när jag kommit en bit inpå låten så sätter sig en stor insekt under mammas ben på golvet och hon skriker. Då när folk gick förbi bilen utanför Ica Maxi så spelade vi bara upp biten med skriket, vilket var roligt. Jag vet inte om jag ska lägga upp videon här, mamma kanske tycker att det är pinsamt...

Nu kommer några bilder, lite random sådär;)       :

 

Vår underbart söta lilla hund, "The real Boss".

     

Jag: Haha, jag ska sparka dig!

William: Jag hinner undan!

  

Visste ni att det fanns fiskmåsar i sims 3?

Kommentera om ni gillar bloggen, snälla! Älskar alla mina läsare, inte som pojkvän/flickvän utan mer som ett syskon eller en guldfisk. *Johanna sitter i sin ensamhet i ett mörkt rum med gardinen nerdragen* - HAHAHAHA...

See you later alligator!


Av Johanna - 2 juli 2012 10:44

Äntligen är jag klar med mitt drömhus!!! Jag är nöjd med det, och det passaar in i grannskapet också. L-O-V-E-I-T. Här kommer bilder på huset:

Grannskapet:

 

Huset är det som är längst till höger.


Framsidan:

 

Baksidan:

   

Nedervåningen från ovanifrån:

 

"Hallen":

   

Badrummet:

   

Kontoret:

 

Matsalen:

 

Köket:

 

Tv-rummet:

 

Andra våningen ovanifrån:

 

En "liten" hall:

     

Ett tomt rum (ifall liksom)   :

 

Mitt och Williams sovrum:

   

Badrummet på övervåningen:

 

Vad tyckte ni? Kommentera! Snälla!

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards