Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Johanna - 11 juni 2012 16:57

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag hinner inte ibland.

Idag var typ bästa dagen ever, vi slapp slöjd. Och på onsdag har vi skolavslutning, dagen efter ska vi på klassresa. Jag vet inte om jag kommer hinna uppdatera nån gång mellan torsdagen och måndagen, men ni kan väl titta in ändå ifall jag hittat nån dator att skriva på.

Anyway, jag har inte spelat sims på ASLÄNGE! Och jag menar inte att det känns så, utan det är verkligen ASLÄNGESEN som jag spela sims. Det är för att jag typ inte tycker att det är lika kul att spela när datorn stänger av sig efter några minuters spelande. Men, nu ska jag fixa denna glipa i sims-spelandets historia och spela lite sims. Kommer dock bara att göra en sim i skapa-en-sim för att jag orkar inte bygga hus. Ska spela och fortsätta på "Kära dagbok" så snart som möjligt.

Om ni vill hitta mig på twitter så ska ni söka på baffledcarcajou.   Det betyder förundrad järv.

Här kommer några randoma bilder:

   

(Jag bakade muffins för nån vecka sen :)

Ni kan förvänta er en ny historia nån dag efter jag kommit hem från klassresan i Göteborg (det vill säga efter den 18 juni.

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards