Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Johanna - 13 juni 2012 20:39

JA DET KOMMER ETT EXPANSIONSPAKET SOM HETER THE SIMS 3 ÖVERNATURLIGT OCH OM NI KOLLAR IN VIDEON SÅ KOMMER NI ATT VARA LIKA UPPSPELT SOM JAG!!! AAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!! :D

DET GICK INTE ATT INFOGA KLIPPET SÅ HÄR ÄR EN LÄNK(AAAAAAAAHHHHHHHHH!):

http://www.youtube.com/watch?list=HL1339609725&v=At_fQBTKIhM&feature=player_embedded

JAG KOMMER KANSKE ATT FÖRBOKA DET HÄR EXPANSIONSPAKETET, DET_ BLIR FÖRSTA GÅNGEN I SÅ FALL. NU INSER JAG ATT JAG KUNDE HA TRYCKT PÅ CAPS LOCK ISTÄLLET FÖR ATT HÅLLA NER SHIFT VID VARJE BOKSTAV, MEN SITSAMMA. AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! :D

See you later you awsome alligator!

Av Johanna - 13 juni 2012 07:43

Ja, jag ska avinstallera sims. Men jag ska ju installera det igen såklart. Det kanske hjälper mot att datorn stänger av sig...

Idag är det skolavslutning, och jag har mörka ringar under ögonen och ingen eyeliner, hoppas ingen bryr sig...

Om du gillar den här bloggen så berätta om den för dina vänner, eller nåt för jag behöver mer läsare! Kommentera! Fråga frågor, jag vill mer än gärna svara på dem.

Ni får en bild på simmen som jag gjorde, men som inte sparades för att datorn stängdes av:

 

hon skulle ha blivit... nånting...

Skolavslutning idag och imorrn blir det inget bloggande för vi ska på klassresa.

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards