Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Johanna - 4 juni 2012 15:13

Enligt rykten så kommer EP 7 att bli nåt i stil med The Sims 3 Supernatural. Detta ska bli jättekul!(Om det är sant)

Och nu till the main event, jag spelar inte sims lika ofta längre. Datorn kan nämligen stänga av sig när som helst medan man spelar sims, och sen tror man ju att det går att återställa men nej. Jag har sökt igenom datorn på virus och hittar ingenting. Om det finns nån där ute som kan ge mig en lösning på problemet så är jag väldigt tacksam.

Denna dåliga företeelse är den huvudsakligananledningen till att jag inte spelar sims så mycket längre och att historierna inte "sänds" i tid. Som sagt, hoppas nån kan hjälpa mig!

Nu till nånting helt annat. Jag har nyligen fått reda på att vampyrer kan få barn på sims. Detta gör att jag kan göra en kopia av en familj i ett tv-program som jag gillar...hehe...

Som sagt så säg till om ni kan hjälpa och jag vill också påminna er om att ni kan VÄLDIGT gärna fråga frågor till mig. Än så länge har jag bara fått 1 fråga...

Så hjälp mig, om ni kan, så att jag kan uppdatera bloggen oftare :)

 

En random bild på min hund :)

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards