Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Johanna - 3 mars 2012 20:00

Dan och Louisa är lite rädda för Erika så de låser in henne i ladan i en av hästboxarna.


 

Erika tänker på hur ensam hon är nu. Hon har aldrig gillat att vara ensam, inte ens när hon varit sur. Eller jo, en gång i tiden så tyckte hon att det var skönt med ensamhet ibland... men det var innan det hemska hände.

Erika: "Jag skulle ha misstänkt gammel moster Anna lite mer, då kanske jag hade klarat mig." Erika börjar att gråta.

Det var 3 år sedan det hände. Erikas gammel moster, Anna Persson, skulle vara barnvakt åt henne medan hennes föräldrar var på fest hos en av sina vänner. Till en början hade Erika trott att det skulle bli kul att ha barnvakt, men när hennes föräldrar hade åkt iväg och hon var ensam med Anna... det som hände var fruktansvärt! Anna tog med sig Erika till sitt hemliga laboratorium och använde henne som försöks kanin. Erika fick utstå alla möjliga bi-effekter innan hennes gammel moster äntligen släppte iväg henne.

Erika sprang och sprang med hennes galna mosters ord ringande i huvudet. " Om du berättar för någon om vad vi har gjort idag så kommer jag att förgifta dig med mitt allra smärtsammaste gift. MOHAHAHA!"

Erika kan inte berätta detta för någon, då råkar hon illa ut.

Erika: -En bra sak kom med det iallafall. Att höra djurs tankar är inte så tokigt ibland.

Inne i huset så söker Dan och Louisa lugna ner sig.

Dan: -Okej, okej, okej.  himla farligt kan det väl inte vara.

Louisa: -Du har rätt.

De går till ladan igen och säger att de ska skydda Erika om hon är i fara. Erika berättar hela historien och Dan och Louisa tittar på varandra.

Dan: -Men Erika gumman, Anna är död.

Erika: -Va?

Louisa: -Ja, hon dog för 4 år sedan. Vi skulle aldrig ha anlitat henne, hon var galen och satt inne på mentalsjukhus tills... ja, du vet. Hon dog.

Erika: -Men... Vad hände egentligen då? 

Elak gubbe som teleporterar sig dit(EGSTSD): -Nu borde giftet ha börjat verka.

Erika börjar vrida sig av smärta och hennes fot ramlar av.

EGSTSD: -Jag sa ju att jag skulle ge dig mitt gift om du berättade! MOHAHAHA!!!

5 år senare så sitter Dan och Louisa i sin villa och vet att de står i skuld till den elaka gubben som teleporterade sig dit för 5 år sedan. För i sitt rum bakar Erika blåbärsmuffins och det enda som har ändrats sen den hemska händelsen är att hennes fot är borta...

SLUT!

See you later alligator!

Av Johanna - 3 mars 2012 16:36

Eftersom att jag beställde min amigurumibok FÖRRA VECKAN så borde den ha kommit för längesedan.

IGÅR så fick jag ett mail om att boken hade skickats, egentligen så skulle boken ha skickats redan och kommit senast i torsdags... men vad vart fel? Det kan man undra...

Nu till nånting helt annat. Guiden som jag gjorde i förra inlägget kanske inte funkade för en del, den gjorde inte det för mig nu. Varför fick EA lov att göra om på sidorna, så att det vart svårare att ladda upp avatarer menar jag. OM det inte funkade för er så kan ni gå in på den här länken https://help.ea.com/article/the-sim-i-uploaded-doesnt-show-in-uploaded-sims-for-my-avatar för att få lite bättre hjälp. Hoppas det fungerar för er!

Påminnelse:

Idag så ska jag lägga upp Drömmen om en häst - Del 5 så missa inte det. Den kommer EXAKT klockan 20:00.

(Här kommer en random bild:)

 

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards