Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Johanna - 24 februari 2012 20:17

... jag älskar pärlplattor. Kolla in dem som jag lade igår:


             Fina va?

Det tog ett tag med mario-figurerna och snön med grå himmel, men muffinen tog ganska kort tid.

Nån gång nästa vecka kommer det nog att vara virk-kalabalik här på bloggen, för då får jag en bok som beskriver hur man virkar amigurumis! :)

Kommentera era åsikter, de räknas. Det är bara att hålla sig till reglerna.

Av Johanna - 24 februari 2012 11:41

Hej! Jag har haft en blogg förut också, men den handlade bara om sims. Så nu startar jag en ny blogg som kommer att handla om både sims och pyssel. Det kommer att bli guider för både sims och pyssel, t.ex Hur man laddar upp en sim till thesims3.com och använder den som avatar, hur man trär en symaskin (måste lära mig först :D) och typ andra tips och tricks.

Kommer att göra minst ett inlägg varje dag och om ni vill ha en speciell guide typ, då är det bara att kommentera. När jag har bekantat mig lite mera med bloggplatsen så kommer det kanske att bli bättre på bloggen, eller nåt. Här, på bloggplatsen, ska jag använda samma signatur som på min förra blogg. (Här ska jag lägga upp en bild också)


     

See you later alligator!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards