Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 6 april 2012 10:22

Laddat ner ett hus från exchange. Jag tycker att curtis paradis hus victorian classic (eller vad det nu heter) är så snyggt att jag bara fick lov.

Nu kommer ännu en nyhet; Jag kommer inte att fortsätta med den där historien som jag skulle spela med så jättelänge (och nej, jag menar inte "Kära dagbok", utan en annan som ni kanske inte minns).

Nu ska jag göra en ny familj som ska flytta in i huset som jag just laddat ner. Det blir en bild som jag också ska lägga upp på min personliga blogg (west99012.bloggplatsen.se) också.

 

Min söta hund!

See you later alligator!

Av Johanna - 3 april 2012 21:15

Kära dagbok! Nu skriver jag här för första gången. Här är en bild på mig så att du känner igen vem jag är:

 

(Jag försökte se normal ut, hur det gick får du avgöra själv dagboke)

Jag har inga grannar som bor bredvid mig, men uppe på en kulle ligger ett gammalt slott som är helt öde. Jag har aldrig sett någon levande varelse gå varken ut eller in genom den stora porten, så märk min förvåning när en svart, modern bil kom körande uppför kullen. Jag lyckades in tyvärr inte ta kort på bilen, kära dagbok, men den såg lite konstig ut.

Ut ur bilen klev 3 personer. Det var ganska svårt att se hur dem såg ut, men jag såg att en av dem såg ganska gammal och svettig ut, en hade en svart mantel och där stod också en pojke i min ålder. Han var den enda som såg normal ut av dem. Jag lyckades ta en närbild på honom innan min mobil tog slut på batteri:

 

Sen gick de in i slottet och jag har inte sett dem sen. Jo vänta! Nu går mannen med mantel ut ur slottet! Meh, han försvann bakom ett torn! Taskigt! Jaja, syns imorrn dagboken.

Miss Nellie



Detta var första delen av historien "Kära dagbok". Hoppas ni gillade den ;)

See you later alligator!

Av Johanna - 2 april 2012 21:19

Jag är verkligen ledsen att första delen av historian "Kära dagbok" inte kom idag. Men jag lovar att den kommer ut imorgon! Annars så ska jag "straffas". Ni får bestämma vad jag ska göra isf! Om jag glömmer så får ni kommentera era förslag, det ska vara saker så typ "drick en kopp kallt kaffe" och såna saker.

En bild som jag har gjort och lagt upp på min personliga blogg:

  

April, april! Nejdå, det är ju 2 april idag.

See you later alligator!

Av Johanna - 2 april 2012 06:08

Ni ska få en ny historia igen! Den ska heta "Kära Dagbok" och kommer komma ut VARJE DAG, det kommer att vara olika personer som skriver dagbok på sin dator och lägger upp bilder. Nästan som en blogg, haha.

Första delen kommer imorgon så missa inte det ;)

Och här kommer en random bild IGEN:

 

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards