Alla inlägg den 12 april 2012

Av Johanna - 12 april 2012 20:16

Jag laddade ner slottet till min historia "Kära Dagbok" från exchange och det blev något konstigt med mitt spel så jag kunde inte välja att spela det spelet som jag placerat det i. Tillslut fick jag lov att radera spelet och nu orkar jag inte göra om dem. Ni fick en första del, och i framtiden kanske det blir fler, men inte just nu. Hoppas att det inte gjorde så mycket!

Nästa inlägg blir nog inte legacyn, utan jag kommer nog att visa upp ett hus som jag håller på med.

(En bild som jag har gjort i Paint)

 

PS: Jag kommer att börja skriva lite om Paint och så så om ni har frågor så kan ni fråga mig dom för jag kan väl en del om datorer, hehe.

See you later alligator!

Presentation


Hej! Jag heter Johanna och är 20 år minus 5.
Jag är konstig.
:):):):):):):):):):)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Vad skulle du göra om du hade två stycken mörka små moln som var bärbara?
 Instagramma! #ofc #LOL #YOLO
 Placera dem över mina fienders huvuden... om jag har tur så regnar det.
 Låtsas att det är dem som är rösterna i mitt huvud.
 Dafuq är det för fråga?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards